Garantie & Klachten


Dagelijks wordt er hard gewerkt om alle bestellingen snel en secuur te verwerken, en hierbij een maximale service te verlenen.

Uiteraard hopen wij dat uw ervaring hierin bij ons positief is, en dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Omdat wij altijd een optimale service willen verlenen, vinden wij het erg belangrijk om te horen als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Doe dit graag zo snel mogelijk, wettelijk is een klacht gegrond als deze binnen twee maanden na ontdekking kenbaar gemaakt wordt. Dit geldt ook in het geval dat het geleverde product niet aan de eigenschappen voldoet welke u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.


Klacht melden

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@labelsentapes.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.