Retourneren en garantie

U kunt uw bestelling retour sturen volgens de daarvoor gelden retourvoorwaarden. Binnen de retourvoorwaarden maken wij onderscheid in de zichttermijn en de garantie op een door ons geleverd product.

100 dagen retourrecht

Volgens de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen via internet het recht op een bedenkperiode van 14 werkdagen na aflevering van het product. Dit wordt ook wel de zichttermijn of afkoelingsperiode genoemd.

Bij Labelsentapes.nl hebben we de zichttermijn standaard verlengd naar maar liefst 100 dagen, dit betekent dat u het aangekochte product ongebruikt, in volledige nieuwstaat en in de originele verpakking binnen deze 100 dagen mag retourneren.

Garantie

Indien u een defect product heeft binnen de garantieperiode dan zal deze door Labelsentapes.nl altijd kosteloos in behandeling genomen worden. De garantietermijn is in alle gevallen minimaal 1 jaar.

Retourneren & Verzendkosten

Retourneren kan altijd kosteloos, oftewel hiervoor hoeft u geen verzendkosten te betalen. Wel dient u dan het pakket aan te melden via ons retourportaal waarbij u de keuze heeft om het pakket af te geven bij een servicepunt naar keuze welke het beste bereikbaar is. De link naar het retourportaal staat in de e-mail die ter bevestiging naar u wordt verzonden nadat de retour door u is aangemeld.

Indien u ervoor kiest om het pakket zonder aan te melden in het retourportaal naar een servicepunt te brengen, dan zult u de kosten voor een pakketzegel zelf moeten betalen. In dit geval worden de verzendkosten door ons NIET aan u terugbetaald.

Retourprocedure
  1. Meld uw retour aan via de aanmeldbutton in "mijn retouren" op deze pagina, u ontvangt een bevestiging per e-mail met een link naar het retourportaal.
  2. Meld het pakket aan via het retourportaal.
  3. Breng het pakket naar het door u gekozen servicepunt.
  4. De retourzending zal binnen 1 week afgehandeld worden, indien van toepassing wordt het aankoopbedrag direct tijdens de afhandeling aan u terugbetaald.

Let op!
Zorg ervoor dat het te retourneren product netjes en stevig verpakt is. Beschadiging of vermissing als gevolg van een ondeugdelijke verpakking zijn volledig voor rekening van de verzender.